ZAJĘCIA




PORANNY MIX

to jak sama nazwa wskazuje prawdziwy mix. Dla każdego coś fajnego. Trochę choreografii, ale przede wszystkim wzmacnianie i ujędrnianie przy użyciu wszystkich dostępnych sprzętów:hantle, sztangi, stepy, bosu,obciążenia na nogi, piłki duże i małe. gumy, tubingi. Zajęcia dla wszystkich.


INDYWIDUALNA SESJA PILATES

to trening pilates 1:1. Podczas zajęć korzysta się z profesjonalnego sprzętu dostępnego w Studio ( Reformer,, Wunda Chair, Spine Corrector), a oraz ćwiczy się na macie z drobnym sprzeętem typu roler, taśmy, piłki, magic circles. Trening jest dopasowany i dostosowany do potrzeb klienta. Przynosi doskonałe rezultaty ze względu na dokładną i drobiazgową pracę z jedną osobą.


TRENING OBWODOWY

to połączenie treningu siłowego z aerobowym. Podczas zajęć pracujemy na stacjach. Każda stacja to nowe ćwiczenie, a zarazem nowe wyzwanie.


SMUKŁA SYLWETKA

to dynamiczne zajęcia z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu, modelujące i wzmacniające mięśnie całego ciała. Coś dla chcących pięknie wyglądać!


BIKINI FITNESS

to zajęcia, które przygotują nas do zbliżającego się lata. Rzeźbimy więc pośladki, brzuch, uda i ramiona. Zajęcia dla wszystkich.


INDYWIDUALNA SESJA PILATES

to zajęcia pilates 1:1, czyli klient - instruktor pilates, przy użyciu małego sprzętu typu magic circlrs, roller, małe i duże piłki oraz specjalistycznego maszyn typu Reformer, Wunda Chair, Spine Corrector.


BUP

czyli biodra, uda, pośladki. Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, prowadzone w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką,a kończą się 5 min. stretchingiem. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.


TABATA

intensywny trening interwałowy ,który łączy w sobie trzy cechy: - rozwija wydolność aerobową (tlenową) - rozwija wydolność anaerobową (beztlenową) - podkręca znacząco metabolizm i pomaga w spalaniu tkanki tłuszczowej. Zasada Tabaty to 20 sekund ćwiczeń i 10 odpoczynku. W ciągu 20 sekund wykonujemy prawidłowo i bezpiecznie jak największą ilość powtórzeń danego ćwiczenia .


MODELOWANIE SYLWETKI

to ćwiczenia kształtujące mięśnie całego ciała, wykonywane ze sztangą, której obciążenie dobierane jest pod względem możliwości ćwiczącego oraz stepu, hantli, tubingów. Wspaniałe rezultaty, świetna zabawa. Doskonały trening na spalenie tkanki tłuszczowej oraz tzw. rzeźbę mięśni.


AKCJA !PŁASKI BRZUCH, JĘDRNE POŚLADKI

zajęcia spalające tkankę tłuszczową, kształtujące mięśnie pośladków i brzucha. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.


TBC

Total Body Conditioning - czyli praca nad całym ciałem. Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe. Trening poprawiający kondycję organizmu, napięcie i wytrzymałość mięśni. Ćwiczący dostosowuje obciążenie do swoich indywidualnych możliwości. Zajęcia dla wszystkich.


STEP FUNKCJONALNY

to połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego - pompki, wykroki, przysiady.... oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu. Wspaniałe zajęcia ogólnorozwojowe, praca nad głębokimi partiami mięśni i intensywność, która pozwala spalać dużo, dużo kalorii.


FAT BURNING

2 W 1, czyli dobra zabawa i spalanie kalorii w jednym. To trening o średniej intensywności oparty na prostym układzie choreograficznym oraz ćwiczeniach ułatwiających spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla każdego.


CELLU-STOP

trening wzmacniający i kształtujący wszystkie grupy mięśniowe przy wykorzystaniu różnego rodzaju sprzętu. Na zajęciach skupiamy się szczególnie na tych okolicach ciała, które narażone są na odkładanie się tkanki tłuszczowej przyczyniającej się do powstawania cellulitu (ramiona, pośladki, uda, brzuch).


BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

zajęcia zainspirowane charakterystycznym atutem ciał Brazylijek, czyli kształtną i jędrną pupą. Intensywna rozgrzewka przy latynoamerykańskich rytmach, poprawiająca koordynację ruchową. Zajęcia prowadzone w formie interwałowej oraz funkcjonalnej, czyli łączenie prostych kroków tanecznych latino z intensywnymi ćwiczeniami z naciskiem na mięśnie pośladkowe. Godzinne zajęcia kończą się krótkim stretchingiem, który harmonijnie odpręża i uspokaja organizm. Trening polecany jest dla osób w każdym wieku, bez względu na stopień zaawansowania!!!


INTERWAŁY

to zajęcia polegające na zmiennej intensywności ćwiczeń. Intensywna, krótsza część kardio przeplatana jest dłuższą częścią wzmacniającą przy użyciu różnego sprzętu.


PILATES

zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates kształtuje nawyk utrzymywania prawidłowej sylwetki oraz poprawia czucie własnego ciała. Zajęcia dla wszystkich. Podczas zajęć wykorzystujemy specjalne taśmy, piłki duże i małe, poduszki.


PILATES z przyrządami

zajęcia pilates w trakcie których wykorzystuje się mały sprzęt pilatesowy tj. taśmy, piłki duże i małei,magic circle,eliptyczne piłki IO-BALL, rollery który pomaga znacznie mocniej zaangażować mięśnie do pracy. Na zajęciach kształtujemy siłę, elastyczność, koordynację oraz wysmuklamy ciało. Użycie dodatkowych akcesoriów urozmaica zajęcia i sprawia, że są bardzo atrakcyjne.


PILATES z elementami Stretchingu

zajęcia łączące Pilates z rozciąganiem najważniejszych partii mięśniowych. Trening doskonale zwiększa elastyczność ciała, wzmacnia i rozciąga.


PILATES mocny brzuch

Pilates skoncentrowany przede wszystkim na środkowej części ciała jaką jest brzuch.


ZDROWY KRĘGOSŁUP

to trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Na zajęciach wykorzystując duże piłki wzmacniamy mięśnie brzucha, pleców i pośladków, angażujemy mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa, poprawiamy ruchomość kręgosłupa, rozciągamy najważniejsze grupy mięśniowe,które przykurczone są w wyniku siedzącego trybu życia i pracy.


STRETCHING

to zajęcia dla wszystkich tych, którzy prowadzą siedzący tryb życia, obciążają kręgosłup i narażają swoje ciało na przykurcze oraz dla tych którzy uprawiają sporty, ćwiczą rekreacyjnie. Zajęcia te zapobiegają urazom, zmniejszają ryzyko kontuzji, przyspieszają regenerację oraz niwelują nierównowagę napięć mięśniowych. Podczas zajęć wykorzystamy paski, wałki, piłki.


TRX

to system ćwiczeń wykonywanych z obciążeniem własnego ciała przy użyciu specjalnych, podwieszonych do sufitu taśm.


INDOOR CYCLING

trening na rowerach stacjonarnych, specjalnie do tego celu przygotowanych. Lekcja wydolnościowa, na której spalamy 800 kcl, kształtująca dolne partie mięśniowe. Jest to możliwość uzyskania najlepszych rezultatów treningowych przy maksimum korzyści płynących dla zdrowia i sprawności, w przyjemnej atmosferze zajęć grupowych.


ZUMBA

to kombinacja fitnessu i tańca. Salsa, flamenco, mambo, rumba, merenge, cumbia, reggaeton, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist. Wszystko na jednych zajęciach. Spalasz kalorie, tracisz na wadze, kształtujesz sylwetkę, a wszystko w rytmie LATINO ! ZUMBA to "zakamuflowana gimnastyka" Serdecznie zapraszamy na godzinę szaleństwa. Świetna zabawa i idealny trening. Nie musisz być tancerką, bo ZUMBA to proste choreografie. POTRZEBNE JEST DUŻO ENERGII I UŚMIECH!


TRENING PERSONALNY

To zajęcia indywidualne dopasowane do potrzeb klienta. Trening 1:1, czyli klient-trener.



M. Studio pilates & fitness.


44-200 RYBNIK, ul.Sobieskiego 15,
tel:0324227076. tel. kom: 518 905 166, 502 479 310

CZYNNE:
PONIEDZIAŁEK 8.00 - 13.00 i 17.00 - 21.00
WTOREK 8.00 - 13.00 i 17.00 - 21.00

ŚRODA 8.00 - 13.00 i 16.00 - 21.00
CZWARTEK 8.00 - 13.00 i 17.00 - 21.00
PIĄTEK 8.00 - 12.00 i 16.00 - 19.00









 

CZYNNE:


PONIEDZIAŁEK: 8.00 - 13.00 i 17.00 - 21.00
WTOREK: 8.00 - 13.00 i 17.00 - 21.00
ŚRODA: 8.00 - 13.00 i 16.00 - 21.00
CZWARTEK: 8.00 - 13.00 i 17.00 - 21.00
PIĄTEK: 8.00 - 12.00 i 16.00 - 19.00

M. Studio pilates & fitness

44-200 RYBNIK, ul.Sobieskiego 15
tel:0324227076.
tel. kom: 518 905 166, 502 479 310